14.1.2013

Haaste-vastaukseni

No tästä on jo kuukausia kun Helena haastoi blogissaan mut. Olen nyt vähän myöhäinen, ja kuvatkin lisään varmaan jälkikäteen, jos lisään. Mutta laitetaas nyt otain vastauksia.
1. 
Mistä tunnemme/tiedämme toisemme?
- vauvat on yhdistävä tekijämme, ja netti, elikkäs vauva-aiheisilta facebook ryhmistä. Oli ehkä joku ryhmä ennen kuumeilijoita..? Ja asumme molemmat nyt Lappeenrannassa, mutta ainakaan vielä ei olla tavattu livenä.

2. Elämäsi tähtihetki? Laita muutama kuva

- ehdottomasti jokaisen lapseni syntymä! Näistä on tuolla aikaisemmin vauvakuvia :)

3. Jos saisit päivän olla mies, mitä tekisit? Kuvia ehkä?

- riippuu olisinko silti minä miehenä vai ihan vain joku mies. Jos olisin kolmen lapsen yh-isä, niin ei varmaan se päivä muuttuisi juurikaan. Mutta toisaalta just nyt en ees osais kuvitella olevani mies :D

4. Mitä mieltä olet nimestäsi? Jos et pidä, mikä haluaisit olla nimeltäsi?

- Anu Kukka-Maaria, en oo pitäny siitä nimestä juuri koskaan, musta etunimi etenkin on tylsä, ja monta kertaa oon miettiny vaihtavani sen. Olisin halunnut tietenkin olla Barbie koska se on musta maailman kaunein nimi. Nyt oon kuitenkin antanu parhaimmat nimet mun lapsille. Itse siis voisin olla vaikka Sindy, Candy, Tiara tai joku 'prinsessa'-nimen kuuloinen.

5. Mikä on sinusta kaunista? Laita muutama kuva

- pieni viaton vauva. ja esimerkiksi pinkit kiiltävät korkokengät.

6. Oletko koskaan ajatellut miehesi näkökulmasta millainen olet (jos ei ole, niin muiden)?

-eli yleisesti ottaen miesten mielestä. Olen ajatellut ja pakko mun on olla tosi kamalan näköinen, ja ei-mukava ja kaikkee koska en muista että koskaan mun elämäni aikana kukaan mies olis ollu musta oikeesti kiinnostunut :'(

7. Mikä sinussa on kaunista ja hyvää?

- en mä voi vastaa tätä, en osaa vastaa tähän. vastaus olis vaan 'ei mikään'.

8. 
Mitä työ on sinulle? Ovatko sinulle työt kotona ja sen ulkopuolella yhtä arvokkaita?

-työt kotona, ja se on arvokkainta koko maailmassa. Toki joskus myöhemmin aion jonnekin työelämään, mutta en oo vielä päättänyt mitä se olisi. 

9. Jos sanot, ettet ole tehnyt mitään viime aikoina, mitä se tarkoittaa?

se tarkoittaa etten ole käynyt omaa sukua ja lasten harrastuksia ja lähikauppaa pidemmällä. 

10. Mitä mietit nyt? Laita muutama kuva

että pitäisi mennä nyt b:n kanssa halimaahan (mun sänky), ja laittaa ruokaa ja kirjoittaa tänään blogia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti