23.7.2012

Koulumatkaharjoittelua ja tulevia vauvoja

Mä pelästyin tänään ihan sikana. Käytiin tänään tota kouluun meno reittiä lasten ja mun siskon ja sen lasten kanssa, kun pitää opettaa K ja mun siskon nuorin tyttö kulkee sitä matkaa. Nää sit tietty halus kokeilla pihalla olevia kiipeilytelineitä. Siinä isompien pihalla (kai kolmannesta luokasta ylöspäin) oli kiipeilyteline, aika korkee missä oli vaan sellasia roikottimia eikä juurikaan pohjaa, niin K tippu sieltä korkeelta selälleen, kuulu vaan se kun tippu ja oli hetken ihan hiljaa ja paikallaan ennen kun alko itkee. Ja sitten alko hengittää oudosti, varmaan keuhkot painu sellai kasaan kun ihan selälleen tippu. Mäkin aloin itkee, pelästyin niin kovasti! Olisin varmaan ollu ihan paniikissa ellei mun sisko (sairaanhoitaja/terveydenhoitajaopiskelija) olis ollu mukana. K:n hampaista/ikenistä tuli myös verta. Mut sillä muutenkin heiluu 7 hammasta niin ei haittaa jos noi maitohampaat alkaa nyt irtoomaan. Sitten mä pois kävellessäkin vielä pidättelin itkua et mitä jos se olis vaan jääny hiljaa makaa eikä olis heränny ollenkaan. Voisko mikään olla sen kamalampaa!?? Miten sellasesta vois selvitä!?!? Vaikka ainahan lapset leikkii ja jotain käy, mut joskus voi tapahtuu että tolleen 'pikkujutusta' ei selviäiskään..

Mutta sitten iloisempiin asioihin, mut ihana ystävä ilmoitti että tuli plussa! Oon varmaan viikon sanonu sille että tee nyt jo testi. Ne vasta alko yrittää, että tärppäs ekasta kierrosta! Aivan ihanaa! Joskus vuosia sitten jo odotin että voisko tää mun frendi tehä jo toisen lapsen, no nyt sitten vihdoin. Oikeestaan nyt kun olin jo luopunu ajatuksesta että sille tulis enää toista :D mut vauvat on aina niin ihana juttu! Mä oon taas niin yli-innoissani et tyyliin kuvittelen että mulle olis tulossa uus vauva :D nyt on taas joku vauvabuumi varmaan, koko ajan tulee uusia vauva- ja uusia raskausuutisia :) mutta mulle itselleni ei enää koskaan.. :(

Mua vaivaa niin mun kroppa, helposti masentuu kun näkee ristiäiskuvia, missä näyttää niin kamalalta ja läskiltä. Ja niin paljon vihaan mun jättitissejä ja käsiläskejä. Mä tiiän et mä en laihdu kovin helposti. Ja hormonit aina vaan lihottaa mua, niin ei mitään mahista laihtua ennen kun oon saanu lopetettua imettämisen. Olis niin kivaa olla tyytyväinen itseensä. Tai edes paljon tyytyväisempi kun nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti