26.7.2012

Helsinki-ikävä ja mitäs muuta kun kroppakriisiä

Mä kun tänään heräsin, niin oli ihan outo fiilis ja mietteissäni, mä olin nähny unta että olin Helsingissä käymässä, ja siinä unessakin itkin sitä miten oli ikävä sinne, ja jotenkin mä olin siellä vaan yksin käymässä, niin mietin että miten ihanaa olis jos K olis ollu mukana. Mulla on oikeesti ikävä sinne, millonkohan pääsen käymään. No siis pääsishän sinne kun menis vaan, mut jos mennään koko perhe, pitäis saada joku yöpaikka missä kaikki mahdutaan olemaan, ja junalla kun on kallista, niin olis kivaa et olis samalla jokin muukin syy käydä. Mut kyl mein on joskus pakko käydä siellä. Ehkä sitten kun D ei olis enää imetyksellä, että jos sen vois ainaki jättää tänne jonnekin siks aikaa. mut sit ei kyl varmaa ees vois olla yötä. Muutenkin mulla tuntuu täällä uudessa kodissa välillä vielä siltä etten oo tottunu tänne, ja jotenkin haluaisin et täällä olis meillä koko ajan seuraa, en haluais olla yksin lasteni kanssa tyyliin hetkeäkään. Mun onni että mun sisko asuu naapurissa, mut kauankohan sekin jaksaa meitä päivittäin :D Varmaan mä kun olin Helsingissä niin paljon yksin ja sitten kun muutettiin tänne, niin ajattelin että kaikki muuttuu täällä eikä oo enää niin yksinäistä, niin yritän pakottaa itseni siihen etten olis juurikaan yhtään yksin. Täällä on ollu tosi monena yönä nyt mun siskon joku tytöistä yötä, ja musta se on ollu vaan kivaa. Että oikeesti täällä sais olla joku yötä vaikka joka yö! Mä en vaan haluu olla enää yksin, sellasta aikakautta kesti jo tarpeeks kauan.



D muutes eilen käänty ekaa kertaa selältä masulleen pari kertaa :) Ja on niin ihana kun vastaa hymyyn söpöllä hymyllään. Ei tarvii kun kysyy 'kuka on ihana vauva' ja se hymyilee <3 Ja D nukkuu yöt tosi hyvin, herää kerran tai pari, joten mun tissit tai vähintään toinen on aamulla ihan räjähtämisvaarassa pinkeenä kun se ei oo yön aikana tyhjentäny niitä. :D Ja B on hirmu ihana kun se tietää niin hyvin Daisyn nimet Lumikki Fantasia, mutta omat toiset nimet on Poni Pinsessa :D (Ei ole oikeasti!) Hassu tyttö. Nää on niin söpöjä ihania kaikki mun pienet. Onneks mulla on pieni vauva, ja onneks mulla on ihana B ja ihana K.




Käytiin tossa yks päivä rannalla, vaikkei nyt mitään kauniita kesäpäiviä oo juurikaan ees ollut. B oli niin kiinnostunu leikkii serkun puhallettavalla Tipillä ettei välittäny veden kylmyydestä kun siinä kahlaili, muilla tais kyllä vähän kylmä olla. Mä en tietenkään uinu. En mä voi ees pukee uimapukua päälle, saatikka esiintyä siinä julkisesti vaikkei juuri kukaan näkiskään. Mä en varmasti tuu koskaan olemaan tyytyväinen itseeni ja hyväksymään itseeni näin arpisena ja läskinä. Laihdunkohan mä koskaan. Tosi tyhmää olla tällanen, ja raskaus- ja imetyshormonit (ja suklaa) enemmänkin lihottaa vaan mua. Eilenkin mietin mun itsetunto-ongelmia. Kyllä nää kaikki fiilikset on ihan varmasti lähtöisin jo ajalta ennen mun raskautta, kun täällä Lappeenrannassa niin moni aina haukku mua joka asiassa. Ja mä hullu muutan tänne takasin! Helsingissä helpommin suvaitaan kuitenkin erilaisuus. Sillon en näyttäny että välitin niistä sanoista ja kätkin ne sisääni, ja varmaan kaikki ne tunteet tuli ulos sitten raskaana ollessa ja sen jälkeen kun kroppa jäi entistä huonommaks. Kun itsekin näki jo kaikki virheet niin selvästi ettei sitä vaan voi enää kieltää. Muutenkin pitäis alottaa taas toi crosstrainer päivittäin, kunhan saan tän kämpän muuten kondikseen. Vaikka no eihän tää sitä kiellä enää kun hyvin mahtuis tekemään jo silläkin, kun kämppä kuitenkin jo melkein valmis muutamaa laatikkoa lukuunottamatta, niihin täytyy venaa että saan ne kaapit täällä rikkinäisten tilalle, elokuussa saan uudet kaapit.

Niin, ja taas yks mun frendi ilmoitti olevansa raskaana! Vähän ihanaa!!! <3 Kukaan muu ei tiedä paitsi mä ja se kundi. Ja se on olevinaan niin rakastunu. :D Sitähän mä en voi mitenkään ymmärtää kun en tiedä sellasta tunnetta. Paitsi lapsiin. Ne just alko yrittää vauvaa niin heti tärppäs. Ja tosi nopeesti menee aika, yhen mun toisen frendin vauva voi hyvinkin syntyy vaikka jo ens kuussa! Tuntuu niin hassulta kun en oo nähny sitä nyt aikoihin enkä oo nähny miten jätiks sen maha on kasvanu. Ja mä haluun nähdä sen vauvan! Ehkä mun täytyy suunnitella Helsingin reissua niin että kun se vauva on syntyny ja että sitten kun nekin vois tulla jotenkin Helsinkiin, kun nekin on just nyt muuttamassa pois sieltä.. Mulla on oikeesti jo nyt vauvakuumetta. Kiva.. Jos tää taas alkaa mennä siihen et jossain vaiheessa alan itkee vauvattomuuttani niin mitä mä sitten teen. En voi ainakaan enää tehä niitä vauvoja! Nyt pitää sen verran ajatella järjellä. Onhan mulla nyt vielä vauva, kun D on vasta 2kk, ja onneks onkin, mut mitä kun se kasvaa ja kaikki muut vaan saa vielä vauvoja paitsi mä! Ja sillon kun asuin tässä talossa mun seinänaapurissa, niin sillon kävin tuolla melkein naapuritalossa yhdellä kuka ennusti korteista, se sillon ennusti että tuun saamaan neljä lasta kaikki eri miesten kanssa. Ja, no tähän asti ainakin, on   aika hyvin pitäny paikkaansa tää! Ehkä mä tuun oikeesti saamaan vielä sen neljännen joskus!  Varmaan sitten kun oon jo sikavanha ja kaikki nää mun lapsetkin on jo isoja.

21 kommenttia:

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Onko sun lapsen toinen nimi oikeesti PONI??? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sen nimi oo Poni, sen takia se olikin hassua että tietää siskon nimen oikein, muttei omaa nimeään. Barbie ei ole Barbie Poni Prinsessa, vaan Barbie Princess Marilyn. Ite keksiny sen noin :D

      Poista
  5. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  10. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  11. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  12. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  13. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  14. Sulla on kohta ihan jokunen lukijaäärä kun tää leviää netissä tää sun blogi tällä hetkellä..

    VastaaPoista
  15. Ja kaikki kysymykset poistettu.
    Hienoa. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos tulee hyviä kysymyksiä, niin niitä en poista.

      Poista
  16. Yllättäen anonyymit tulee haukkumaan kun ei viititä omalla naamalla :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nettihän on se pahin kaikista. Helppohan täällä on toiset haukkua lyttyyn, vaikkei heitä hyvin tuntisikaan. :/

      Poista
  17. sä oot laihtunu iha hirveesti!! ja vitja et on muute nätti kuva!! :)

    VastaaPoista