8.5.2012

ei niitä lapsia pysty noin vaan 'aivopestä'

Tää aika heittää tässä, oikeesti nyt on tiistai 8.5 klo 9.45...

Kyllä taas kitisyttäis varmaan jokainen asia. Väsyttää niin, ja no, K lupas illal siivoo heti aamul, mut eipä mitään tapahtunu edes kehotuksesta. Mä oon niin täynnä mun mahaani. Nyt on jo rv 37+1 eikä vauva olis yhtään ennenaikainen jos haluais syntyy. Tosiaan aika suuri JOS on kyseessä. Mua sattuu selkään koko ajan enemmän ja enemmän ja on niin vaikee olla, ja maha kans, kun vauva viruttaa sitä niin että varmasti sil on tiukkaa siellä kun tunnen koko ajan mahankin kipeesti pinkeenä. Ei ihme, mun vyötärönympärys on nyt metrin. No, tänään on neuvola, katotaan onko pre-eklampian oireet edenny taas. Mä niin toivoisin että vois käynnistää jo aikasemmin. Vaikka ei kai tällasia oireita sais ja kannattais toivoo. Molemmat lapset on taas flunssassa, ja B nukkuu siks huonosti, ja mä näin viime yönä niin friikkii unta ihan väärästä ihmisestä ettei sitä viitsi ees ääneen kertoo :D

Yks päivä tässä puistossa, olin ihmeen reipas kun vein lapset ulos leikkii :) niin siel oli joku ulkomaalainen ehkä B:n ikänen tyttö, kenen kanssa nää sit siellä leikki. Se ei osannu suomee, niin nää yritti opettaa sitä, B:sta sen olis ollu tosi tärkeetä osata sanoo munamies, monesti kuulin sen yrittävän komentaa sitä: 'SANO MUNAMIES!!' mut ei se oppinu. Ja K on yrittäny opettaa B:lle englantia ja kongoa. K on kyllä tosi kiinnostunu ollu jo kauan kaikista kielistä ja maista.

B on vähän hassu, eilen mä olin makaamas sängyllä, ja kun se tuli pyytää maitoo, sanoin että äitii nyt sattuu niin paljon että pitää levätä, en jaksa jatkuvasti nousta sängystä. Toinen niin söpösti alko halii mua ja sano 'ole iloinen, äiti, ole iloinen', sit kun se sai mut paremmalle tuulelle niin sano heti 'noniin, tuu nyt antaa mulle maitoo!' :D on sekin yks..! :D söpönen <3

Ja mun B:n opetus ei suju ihan niinku pitäis :/ Siis tottakai sen täytyy diggaa The Rasmusta ja Laurii. Mutta se pelkää kun näkee sen kuvan telkkarissa tai muissa kuvissa. Eikä auta miten mä selitän että se on ihana ja söpö, ja äiti tykkää siitä, ja eikös se vois olla myös 'baabin kaveji'..? :D Äsken meinasin ilostuu kun se heti tajus että Lauri laulaa, no se ainaki tunnistaa sen.. mut sit kun kysyin että tykkäätkö Laurista, se vastas kovasti että EN. Teistä tää ehkä kuulostaa vaan hassulta :D Mut mä en tuu koskaan saamaan ketään ihanaa, niin haluun yrittää jakaa hyvää miesmakua ees B:lle jos sillä vois tulevaisuudessa olla mahis sellasiin :D Mut mun mahassa sentään vaikuttaa olevan bileet Laurin laulaessa, että jos B ei ala tähän juttuun, niin ehkä sit tätä seuraavaa kiinnostaa enemmän :D
Opetus menny pikemminkin päinvastoin, kun oon täs huomannu et B diggaa aika paljon MIKKI HIIRESTÄ!!!! voi eih! se ei kuulemma oo mun lasten mielestä luuseri... joskus aikoinaan K oli sentään samaa mieltä mun kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti