28.4.2012

mitä, mäkö oon siivonnu???

Tänään on tasan kuukausi laskettuun aikaan. Eli menee varmaan noin kuukausi ja kaksi viikkoa (pessimisti ei pety). Vitsi mä haluan tän mahan jo pois, mä haluun mun vauvan syliin ja halii ja pusuttaa ja nuuhkii sitä <3

Tosiaan hyvä kun mentiin K:n päiväkodin pihaseikkailuun, tein sieltä kirppikseltä hyviä Barbie-löytöjä halvalla. Ja pääsipä B:kin ulos leikkimään, se tykkäs niin kovasti <3 pakko myöntää miten laiska oon ollu koko raskauden ajan. Ensin mietin etten mitenkään jaksais mennä sinne. 'Urheiluleikkejä vanhempien kanssa', joo, mun fyysinen kunto on tällä hetkellä olematon! :D Ja vaikka sanotaan ettei se olis syy mihinkään, mulla se on kaikkeen syy. Raskauden takia oon ollu sellanen et kaikki väsyttää ja itkettää ja mitään ei jaksa jne. Kaikki energia menee kotona lasten hoitamiseen. Mutta tää on viimenen kerta, ja tästä oon varma. Kolme saa riittää :)

Päiväkoti Pelimannin pihaseikkailu



Yks kaveri tuli puolitoistavuotiaan poikansa kanssa meille tänään, juoruttiin ja tehtiin munkkeja, onhan vappu. Mun frendin mahakin oli kasvanu jo aika selkeeks vauvamahaks. :) Vitsi miten vaikee niitä on saada hyviks, ties miten monta alussa jäi raakaks. Taas, sama oli kuukausi sitten kun toisen kaverin takia tehtiin munkkeja. Koska mulla tuli sillonkin munkkihimo.

Mutta nyt oon ollu tosi ahkera, vaikka selkään ja mahaan sattuu koko ajan, et pitää pitää muutenkin hirveesti levähdystaukoja. Eilen illalla kun lapset oli käyny nukkumaan, niin pakkasin Barbeja pahvilaatikoihin kaks tuntii. Vielä on joitain Barbeja esillä. Mut melkein kaikki pakattu. Täällä on ihan erilaisen ja orvon näköstä ilman barbeja. En mä oikeesti pystyis asuu näin, mä haluun ja mun kuuluu asuu keskellä Barbie-näyttelyä! Toivottavasti kesän aikana saadaan kämppä ja päästään muuttaa niin saan maalaa ja laittaa sen täydelliseks. Niin, ja sit oon tänään viel imuroinu koko kämpän yks ja puol kertaa. myös villavuhvut sängyn alta. Laittanu D:lle sängyn ja hoitopöydän, ja siis oikeesti millonkohan täällä on viimeks ollu näin siistii kun nyt!? Varmaan B:n ristiäisaamuna! Noh, huomenna ei enää oo tällasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti